Jak pozyskać gości do hotelu? Hotele, które chcą przyciągnąć do swoich obiektów nowych gości, stają przed wyzwaniem zatłoczonego rynku i dużej konkurencji. Podczas gdy inne hotele promują swoje oferty, internetowe biura podróży (OTA) reklamują niskie stawki, a konkurenci ekonomii współdzielenia, tacy jak Airbnb, oferują niezwykłe zakwaterowanie. Sprawienie, by Twój hotel lub ośrodek przykuł uwagę potencjalnego gościa, jest wystarczającym wyzwaniem, nie martwiąc się, że dokona on rezerwacji. Jednak oba mogą wydawać się znaczną przeszkodą. W wielu przypadkach marketerzy są kuszeni, by podążać za przykładem OTA, konkurując ceną i promując oferty rabatowe. Chociaż może to spowodować krótkoterminowy wzrost liczby rezerwacji, na dłuższą metę w niewielkim stopniu przyczynia się do stworzenia lojalnych gości. Zamiast tego marketerzy powinni rozważyć te pięć skutecznych strategii marketingowych.

Promocja Hotelu

Podczas gdy rabaty i oferty specjalne przemawiają do portfela Twoich odbiorców, skuteczny marketing treści powinien przemawiać do ich serc. Ponadto marketerzy hotelowi powinni tworzyć komunikaty, które będą uderzać w emocje widzów. Niezależnie od tego, czy jest to aspiracja do luksusowych doświadczeń, czy relaksu, kampanie powinny odpowiadać pragnieniom gości. Potężnym narzędziem do tego jest wirtualna rzeczywistość. W niedawnym badaniu widzów, którzy odbyli wirtualną wycieczkę statkiem wycieczkowym Carnival, 66 procent osób, które oglądały to doświadczenie, stwierdziło, że jest podekscytowany. Co więcej, prawie tyle samo osób powiedziało, że dało im to „poczucie radości”, a 58 procent określiło to jako „niesamowite”. Są to namacalne emocje generowane przez doświadczenie VR — a nie coś, co może wywołać typowa reklama internetowa.

Opowiedz historię hotelu

W ten sam sposób skuteczna kampania Twojej nieruchomości pokaże jej wyjątkową historię. Zdjęcia lub filmy przedstawiające Twoje luksusowe oferty to dobry sposób na przyciągnięcie wzroku widzów. Jednak, aby ich zainteresować, musisz umieścić historię swojej nieruchomości z przodu i na środku. Co sprawia, że ​​jest wyjątkowy? Co odróżnia go od podobnego hotelu lub kurortu? Mogą to być życzliwi ludzie, którzy tam pracują, wyjątkowe wrażenia, które zapewnia tylko Twoja nieruchomość, lub wysoki poziom gościnności, jakiego mogą oczekiwać goście. Cokolwiek to jest, umieść te oferty z przodu i na środku.

Im bliżej widza sprawisz, że poczuje się jak w Twojej posiadłości, tym większe jest prawdopodobieństwo, że będzie chciał doświadczyć prawdziwego wydarzenia.

Zachęć do udostępniania

Przekonujące komunikaty marketingowe, czy to filmy, historie czy interaktywne doświadczenia, to te, którymi widzowie będą chętnie dzielić się ze znajomymi i obserwatorami. Korzystaj z platform mediów społecznościowych, aby promować swoje wiadomości i umieszczać linki, które zachęcają widzów do udostępniania po ich obejrzeniu. Skorzystaj z przejścia Facebooka na podejście „ najpierw wideo ”, a także jego narzędzi do obsługi wideo 360, aby publikować treści wideo w witrynie, które mają większe szanse na udostępnienie.

Ciekawe oferta hotelu

Chociaż powinieneś unikać promowania wartości pieniężnej oferowanej przez Twoją nieruchomość, istnieje wiele innych korzyści, które możesz zaprezentować w swoich promocjach. Mogą to być łapanki po lokalnych atrakcjach, praktyczne przewodniki dla osób podróżujących służbowo lub przepisy na popularne danie, z którego Twój obiekt jest powszechnie znany. Jeśli Twoja promocja stanowi dla widza wyraźną propozycję, jest bardziej prawdopodobne, że ją zapamięta i pozytywnie nawiąże do Twojego przekazu marketingowego.

Budowanie relacji z Gościem

Znajdź sposoby na przybliżenie wrażenia z wizyty w Twojej nieruchomości. Nic nie będzie w stanie odtworzyć prawdziwego zdarzenia. Jednak im więcej możesz zrobić, aby wywołać wrażenia zmysłowe związane z pobytem w hotelu, tym bardziej wpłynie to na potencjalnego gościa. Oprócz obrazów rozważ wideo; zamiast standardowego wideo, rozważ eksperymentowanie z wideo 360 stopni; poza wideo 360 stopni, spraw, aby wrażenia były jeszcze bardziej wciągające dzięki w pełni interaktywnym doświadczeniom w wirtualnej rzeczywistości . Bez względu na to, jakie kroki podejmiesz, im bardziej sprawisz, że widz poczuje się, jakby był w Twojej posiadłości, tym większe jest prawdopodobieństwo, że będzie chciał doświadczyć prawdziwego wydarzenia.

Rozwiązanie wirtualnej wycieczki YouVisit może pomóc w osiągnięciu wszystkich pięciu z tych strategii. Nasze wycieczki są wciągające, interaktywne i wciągające. Skontaktuj się z przedstawicielem YouVisit, aby dowiedzieć się, jak możemy pomóc Ci wyróżnić się na tle konkurencji.