Gdańsk - Batorego 28
W naszej ofercie m. in. : monitoring wokół obiektu, przechowalnia bagażu, faks / ksero, transfer lotniskowy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Płatności bezgotówkowe są możliwe, taras, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), ogród, obsługa pokoju, pokoje dla alergików, ogrzewanie, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, usługa prasowania, Pojemniki na śniadanie na wynos, bar przekąskowy, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, transfer, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, zwierzęta domowe są akceptowane, WiFi dostępne w całym obiekcie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, sprzęt do badmintona, miski dla pupila, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), gaśnice, miejsce na piknik, happy hour, parking przy ulicy, parking strzeżony, owoce, transfer z lotniska, codzienne sprzątanie, bar, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, galerie sztuki, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, całkowity zakaz palenia, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, transfer (dodatkowa opłata), ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, pokoje dla niepalących, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, centrum biznesowe, leżaki lub krzesełka plażowe, parking na miejscu, wypożyczalnia samochodów, meble ogrodowe, prywatny parking, pralnia, WiFi, sejf, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, restauracja, bezpłatne WiFi, taras słoneczny, legowisko dla pupila, toaleta z uchwytami, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, wieczór filmowy, wino / szampan, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, pralnia chemiczna, transfer na lotnisko, Maseczki dla gości, stand-up, posiłki dla dzieci, Wynajem rowerów, udogodnienia dla niepełnosprawnych, kort tenisowy, obiady na wynos, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, czujnik dymu, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, piesze wycieczki, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, zamykane szafki, całodobowa recepcja, puby, bufet z potrawami dla dzieci, Możliwe wystawienie faktury, zaplecze bankietowe / konferencyjne, pokoje rodzinne, parking, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, dostęp do Internetu, wieczory tematyczne z kolacją.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 11:00.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Villa Eva o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Jeśli chcesz otrzymać fakturę za opłacony wcześniej pobyt, wpisz tę prośbę i dane swojej firmy w polu Zadaj pytanie.Dostępne pokoje:
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 13 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 17 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze, 1 duże łóżko podwójne - 17 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 23 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 29 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 łóżko podwójne - 17 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Gdańsk - Hotel Villa Eva, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.231368