Piła - ul. Ogrodowa 25
W naszej ofercie m.in.: codzienne sprzątanie, bezpłatne WiFi, Płatności bezgotówkowe są możliwe, klimatyzacja, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Pojemniki na śniadanie na wynos, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Maseczki dla gości, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, obsługa pokoju, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, dostęp za pomocą kluczy, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, bezpłatny parking, pokoje dla niepalących, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, zaplecze bankietowe / konferencyjne, prywatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, taras słoneczny, dostęp do Internetu, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, WiFi, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), obiady na wynos, ogród, Możliwe wystawienie faktury, wino / szampan, restauracja, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, całodobowa recepcja, posiłki dla dzieci, bar, taras, faks / ksero, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, ogrzewanie, całkowity zakaz palenia, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, parking, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking na miejscu.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 12:00.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Gringo o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.Dostępne pokoje:
Pokój Jednoosobowy 1 osobowy (1 łóżko pojedyncze - 15 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 20 mkw);
Pokój Trzyosobowy 3 osobowy (3 łóżka pojedyncze - 20 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 25 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Piła - Hotel Gringo, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.2543489