W naszej ofercie m.in.: pralnia, dostęp za pomocą karty, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Pojemniki na śniadanie na wynos, transfer (dodatkowa opłata), centrum biznesowe, winda, pralnia chemiczna, transfer z lotniska, parking, dostęp do Internetu, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, wysoka toaleta, transfer na lotnisko, toaleta z uchwytami, gaśnice, Możliwe wystawienie faktury, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, linka alarmowa w łazience, dostęp dla wózków inwalidzkich, WiFi dostępne w całym obiekcie, całkowity zakaz palenia, kawiarnia na miejscu, czujnik dymu, transfer, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, faks / ksero, bar, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, sejf, system alarmowy, ogrzewanie, bezpłatne WiFi, całodobowa recepcja, restauracja, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, przechowalnia bagażu, codzienne sprzątanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), centrum fitness, udogodnienia dla niepełnosprawnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, parking w garażu, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, transfer lotniskowy, parking na miejscu, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, parking dla osób niepełnosprawnych, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, WiFi, bankomat na terenie obiektu, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Maseczki dla gości, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, niska umywalka, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, klimatyzacja.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 11:00.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Courtyard by Marriott Szczecin City o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu.Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne - 22 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 22 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne - 22 mkw);
Pokój z 2 łóżkami pojedynczymi 2 osobowy (2 łóżka pojedyncze - 22 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka podwójne - 31 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (2 łóżka podwójne - 31 mkw);
Apartament typu Suite 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 41 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Polska - Szczecin - Courtyard by Marriott Szczecin City, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
BG.2465608