Call Center dla hotelu z dostępem 24/7

Co to jest Call Center dla Hotelu?

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz całodobowych usług call center, czy po prostu odbierania połączeń poza godzinami pracy lub w godzinach szczytu, Hotely.pl pomorze Ci w doborze najlepszych system oraz przeprowadzi szkolenie dla Twoich pracowników.

  • Zmniejsz koszty operacyjne i płacowe w drugim najbardziej dochodowym kanale rezerwacji w Twoim hotelu — płać tylko za minuty spędzone na telefonie
  • Zwiększ liczbę konwersji i sprzedaż dodatkową dzięki wielojęzycznym agentom certyfikowanym przez Kennedy Training Network w zakresie szkoleń sprzedaży hotelarskiej
  • Zwiększ potencjał, aby przyciągnąć bezpośrednie rezerwacje od dzwoniących, którzy chcą potwierdzić ceny znalezione np. na booking.com

Poznaj naszą ofertę kontaktując się z nami. Możesz również zacząć obserwować nas na instagramie