Uzyskaj więcej rezerwacji w hotelu dzięki Google

Wyobraź sobie miejsce, które wymieni Twój hotel, poinformuje gości, jak fantastyczne są Twoje oferty i poda im dokładną cenę pokoju, jakiej szukają, a wszystko to bez ponoszenia ani grosza.

Miejsca Google to niezwykle wydajne narzędzie do pokazywania Twojej firmy w centrum uwagi na stronach wyników wyszukiwania Google, umożliwiające polecanie zdjęć i Map Google (w tym Street View i wskazówek), aby zapewnić potencjalnym gościom najlepszy możliwy przegląd Twojego hotelu z w momencie, gdy przeprowadzają wyszukiwanie w sieci.

Twój wpis w Miejscach Google jest również najbardziej wyróżniającą się cechą krajobrazu Google w przypadku dowolnych wyszukiwań marek, z czasami tysiącami wyświetleń miesięcznie.

W tym miejscu przedstawimy nasze najważniejsze wskazówki, jak najlepiej wykorzystać ten bezpłatny billboard w Google i uzyskać jak najlepsze wyniki dla Twojego hotelu.

Uzyskaj więcej rezerwacji w hotelu dzięki Google, zadbaj o dobre zdjęcia

Uzyskaj więcej rezerwacji w hotelu dzięki Google, nie pozwól, aby ciężka praca, którą włożyłeś w swój hotel, poszła na marne! Google automatycznie generuje zdjęcia na podstawie opinii klientów pozostawionych przez Google, co może prowadzić do ziarnistych fotografii, które mogą zniechęcać przyszłych odwiedzających.

Zamiast tego rozważ zaktualizowanie swojego wpisu w Miejscach Google o nowe zdjęcia z Twojego hotelu. Uwzględnij wygląd zewnętrzny, wnętrze, hol, pokoje i wszelkie dodatkowe funkcje związane z Twoją nieruchomością – restaurację, spa, taras na dachu, salę fitness lub cokolwiek innego, co stanowiłoby wyjątkowy punkt sprzedaży dla Twojego hotelu.

SPRAWDŹ CZY WSZYSTKIE PRZYCISKI, KTÓRE PROWADZĄ NA STRONĘ DZIAŁAJĄ

Jako eksperci od marketingu hotelowego widzieliśmy to raz po raz – doświadczenie użytkownika jest najważniejszą częścią procesu rezerwacji online dla twoich gości, bez wątpienia. Więc wyobraź sobie ich rozczarowanie, gdy widzą Cię w Google, klikają przycisk „Witryna”, aby przejść do witryny Twojego hotelu i znajdują błąd 404? Koszmar!

Upewnij się, że wszystkie przyciski zostały dokładnie przetestowane pod kątem błędów przekierowań. Istnieje wiele bezpłatnych internetowych narzędzi SEO, które mogą Ci w tym pomóc.

ZAKTUALIZUJ SWOJE DANE NA TEMAT HOTELU

Czy Twoje dane i opisy są dokładne i dobrze napisane? Co mógłbyś poprawić? Ta najlepsza nieruchomość na stronie wyników wyszukiwania Google umożliwia zaprezentowanie najlepszych funkcji i usług, więc upewnij się, że są one polecane jako pierwsze.

radisson blu szczecin

Na przykładzie Radisson Blu Hotel Szczecin widać, że udogodnienia mogą być wymienione jako indywidualne, przyciągające wzrok ikony, takie jak bezpłatne Wi-Fi i parking. Postaraj się więc uwzględnić w tej sekcji co najmniej 3-6 wspaniałych udogodnień, które Twój hotel może zaoferować.

Jedną ze wskazówek dotyczących najlepszych praktyk jest upewnienie się, że najlepsze lub najbardziej znane USP są zapisane wcześniej w opisie, w pierwszym zdaniu, aby przyciągnąć uwagę czytelnika i pomóc wyróżnić się z tłumu.

Czemu? Google zezwala na umieszczenie w opisie Miejsc Google tylko określonej liczby znaków. Wszystko, co przekracza 250 znaków w opisie Miejsc Google, jest obcinane i nie będzie wyświetlane, dopóki czytelnik nie kliknie przycisku rozwijanego „WIĘCEJ”.

Tak więc, chociaż Twój opis może zawierać do 750 znaków, staraj się, aby Twoje najlepsze punkty sprzedaży mieściły się w ciągu pierwszych 250 znaków. Usuń wszelkie puszyste języki lub wypełniacze, takie jak „po prostu”, „bardzo” i „naprawdę”, aby pisanie opisu było bardziej wyraziste i zapadające w pamięć.

Optymalizując swój wpis w Miejscach Google, możesz nie tylko poprawić swój wygląd na stronach wyników wyszukiwania Google dla wyszukiwań marek i wyróżnić się na tle konkurencji, ale także zwiększyć bezpłatny ruch w swojej witrynie i zachęcić do większej liczby bezpośrednich rezerwacji.